Ακύρωση Παραγγελίας

Ο χρήστης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας έχει τις εξής επιλογές:

Μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας και πριν την αποστολή των προϊόντων μπορεί να καλέσει στο 210 9623380 και ένα μέλος του τμήματος εξυπηρέτησης της επιχείρησης θα αναλάβει αμέσως την ακύρωση της παραγγελίας.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, ο χρήστης θα πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω:

1. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα houseoftennis.gr, ο χρήστης θα πρέπει να επικοινωνήσει στο τηλέφωνο 210 9623380 ή να αποστείλει email στην διεύθυνση hyper@otenet.gr αιτιολογώντας τον λόγο της επιστροφής.
2. Συσκευάζει το προϊόν, στο ίδιο κουτί με το οποίο το είχε παραλάβει ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
3. Τοποθετεί μέσα στη συσκευασία την οποία έχει φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετέ τους λόγους ακύρωσης.
4. Αποστέλλει το δέμα, μέσω της courier (Speedex) από την οποία παρέλαβε την παραγγελία του και η αποστολή γίνετε υπ’ όψη της House Of Tennis.
5. Η αλλαγή θα πραγματοποιηθεί, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
▪ Η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής.
▪ Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
▪ Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Τιμολόγιο, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ).
Σε περίπτωση που ζητηθεί αλλαγή από τον πελάτη, σε παραγγελία που έχει ήδη εκτελεστεί (ο πελάτης δηλαδή έχει λάβει ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας του) ο πελάτης χρεώνεται δύο φορές τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας του. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που η παραγγελία επιστραφεί στην επιχείρηση λόγω αδιαφορίας του πελάτη να παραλάβει εγκαίρως και ζητήσει να του αποσταλεί εκ νέου.
Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα.
Στη περίπτωση όμως κατά την οποία μετά από την παραλαβή του προϊόντος η επιχείρηση διαπιστώσει δική της υπαιτιότητα, τότε είτε θα πιστώσει το Λογαριασμό του χρήστη για μελλοντικές παραγγελίες είτε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό καθώς και το ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα υποδείξει ο χρήστης.
Σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί  τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.